close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-社會
>即時新聞-社會 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
發狂女粉絲「關注我否則我殺了我的狗」
Sep 13th 2013, 14:27

【綜合報導】粉絲迷戀自己的偶像,常會有些脫序的行為,但這位小姐也太誇張。英國當紅男子偶像團體「1世代」(One Direction)在全球各地都有大量粉絲,日前在他們的官方《推特》(twitter)上出現一則貼文:「關注我的《推特》,不然我就掐斷我愛犬的脖子」,搭配一張照片,可以看到一隻吉娃娃狗被手掐著脖子壓在地上。

當然,像這樣瘋狂的留言,多半藝人不會理會,幾天後,「1世代」團員佩恩(Liam Payne)的個人《推特》又收到同一人的留言:「我愛你,回應我吧,我的狗剛剛死了」,搭配照片中看到一位長髮女子,手中抱著一隻吉娃娃狗,狗的肢體僵硬,但從照片中無法判斷是否已經死亡。

粉絲紛紛上網痛罵女子「變態」、「神經病」,「1世代」並未對此事作出正式回應,但該留言者的推特帳號隨即遭到停權。

女子第一次留言(左)與第二次聲稱狗已死亡的留言(右)。翻攝自《每日郵報》

偶像團體1世代。翻攝自《每日郵報》

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    slo2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()