Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[心情] 感覺越來越遠
Sep 13th 2013, 21:31, by feixia

作者feixia (feixia)

站內Boy-Girl

標題[心情] 感覺越來越遠

時間Fri Sep 13 21:31:42 2013

感覺跟男友越來越遠 我們是遠距離一個禮拜只見一天面 他因為工作關係已習慣日夜顛倒 睡覺時間大概是凌晨三點到下午兩點 自從他車禍後一個禮拜 只要我一打給他問他在幹嘛 他總是回我"躺著休息啊,還能乾嘛" 這幾天我下午五點打給他問他在幹嘛他總是說在睡覺 今天更扯到現在九點多了我打給他他還是說在睡 line之前每天總是傳上百封這幾天也只是幾句"起床了嗎、吃飯沒、在睡覺嗎" 他不會想找任何話題講 昨天講電話跟他分享最近發生的事他也是一直要我快睡 該懷疑的我很想懷疑,可是他腳打石膏是真的不能跑到哪去 我很想跟他提這件事,但又總覺得一定會吵架人 真的不知道該怎麼辦 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 106.64.1.124

love1943:不會跑去看看他 都出車禍了 與其你在哪猜想來的好 09/13 21:35

jojowu14:不然就是跟妹聊天、打電動 09/13 21:41

feixia:L大我上禮拜已經去看過他了是這禮拜才感覺越來越遠><... 09/13 21:43

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    slo2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()