close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 give 板
 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
[心得] 謝謝motabi送我過期面膜
Oct 2nd 2013, 22:21, by eniger

作者eniger ( )

看板give

標題[心得] 謝謝motabi送我過期面膜

時間Wed Oct 2 22:21:05 2013

因為媽媽之前出車禍,住院住了兩個月 小腿有很大的傷疤(約25cm x 7cm) 傷口都已收縮癒合了 可是就是因為收縮,使得周圍的皮膚都感覺很緊,有時還會痛 某天靈機一動讓他的傷口敷我過期面膜 敷完後他說感覺傷疤皮膚比較放鬆,傷疤也沒有那麼粗糙,變比較嫩,感覺很舒服 可是我沒有這麼多過期面膜可以讓他敷,還沒過期的他又說敷腳上太浪費了 我已經盡量跟所有女性朋友索取過期面膜了 可是有的人沒有敷面膜的習慣(而且還蠻多人的!讓我很驚訝) 有的人則是沒有過期的可以給我 所以就來give版看有沒有人會贈送 寄了幾封信都太遲了 剛好前幾天一進give版就看到motabi的文章 趕緊寄信給他索取 而他也很好心的,願意將全部75片面模贈送給我 真的是非常感謝他的幫忙orz -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.45.160.182

ceriseliu:祝早日康復 10/02 22:25

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    slo2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()