Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Find Unique T-shirts

Explore the most popular t-shirts on Cafepress. Discover great designs celebrating anything you can think of.
From our sponsors
[請益] 今生金飾 銷售員(店員) 待遇
Oct 31st 2013, 21:56, by cicilady

作者cicilady (阿蔡蔡)

看板Salary

標題[請益] 今生金飾 銷售員(店員) 待遇

時間Thu Oct 31 21:56:47 2013

最近忙著找工作,今天去面試攝影器材專賣店的店員, 我覺得我面試的不好,但剛剛他打給我叫我星期六去上班, 但是我星期六剛好也要面試今生金飾的銷售店員,時間衝突... 電話上有問過今生金飾的店員待遇是如何 但小姐回答因背景不同所以薪資還是要到現場才能了解, 想請問板上有人在今生金飾工作嗎? 底薪是多少? 還有業績與工作內容等等的資訊 我想了解~ 網路上都找不到...... 還在考慮著星期六要不要去上班 因為網路上消費者對店家的評價...是間爛店 但是內部工作好不好就不知了 薪水是不錯 所以想問問今生金飾薪水約多少 好讓我比較看看 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 58.99.41.183

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    slo2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()