Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
Shop the Official Crayola Store

Find art supplies for outdoor play, coloring books for indoor play and lots more. Visit our colorful online store today.
From our sponsors
Re: [請問] Google 法規
Oct 10th 2013, 22:04, by andyalto

作者andyalto (KuanWei)

看板ask

標題Re: [請問] Google 法規

時間Thu Oct 10 22:04:39 2013

※ 引述《andyalto (KuanWei)》之銘言: : 最近我公開在YouTube 的影片被民眾警告,並要求刪除!! 原因是因為想讓我的影片內容讓更多人知道和流覽,藉此幫助更多人 。所以會利用當紅的話題或偶像劇來命名我的影片標題,因此可能讓一些人點閱我的影片,發現標題與內容不符合所以非常生氣 。最近有民眾因而對我題出要求,要我必須在限定的期限內刪除我的影片,否則他會以google 法規對我提出制裁並且刪除我的帳號使用權限 。所以想在此尋求解答 ,是否我真的觸犯了Google 的法規!!ꀠ希望大家予以指教 ,謝謝 。 嗯嗯,我了解大家的心情,但是我真的不是為了點播率,只是單純想利用這個方式將我們慈善團體的理念傳播出去 。如果因此造成大家的不便,我會改進,再次謝謝大家的指教。 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.232.97.163

BigCat:板規二或三 ._.\~/ 10/10 22:05

moopend0073:不客氣 10/10 22:15

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    slo2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()