close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Startup Hiring: How to Hire the Best People

Attract and retain the best people. 7 lectures from top founders and CEO's about how to hire for your startup! Sign up for $19.
From our sponsors
[問題] 是我個人問題嗎?
Aug 23rd 2013, 22:38, by Tampa

作者Tampa (光芒)

看板Salary

標題[問題] 是我個人問題嗎?

時間Fri Aug 23 22:38:16 2013

老闆今天丟給我 預計需要20小時才作的完的工作(仔細的作) 然後我早上就開始作 作到下班時間 然後收東西 看看手機 老闆跟我說 你今天進度如何 我回答 快的話禮拜一下班前可以做完 老闆:可我如果禮拜一早上就要怎麼辦 我: 但這份量本來一天就作不完 不然我禮拜一請人一起幫忙 然後老闆就回說: 難道週末來加班 不會是你的選項嗎 然後就說 我工作態度有問題 不是作不作的完的問題 是態度的問題 然後再說如果我沒問 是不是民國150年才要把資料給我 請問 這真的是我態度的問題嗎? 的確 任何時間都有期限 我沒有deadline觀念 是我不對 但如果事情真的這麼急的話 為甚麼要今天才丟出來給我作? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.167.29.237

appledavid:噓明顯 合不合理看你現在的薪水 如果你薪水低就合理 08/23 22:54

PonBu:慣老闆無誤!!大便都不用時間就是了 08/23 23:01

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    slo2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()