Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
Copywriters are the smartest people online

There are two great reasons to become a professional copywriter. Find out today and enroll in this $197 online course.
From our sponsors
[請問] 考到企業風管施後,出路有哪些?
Nov 2nd 2013, 23:33, by pig7

作者pig7 (小肥馬)

看板ask

標題[請問] 考到企業風管施後,出路有哪些?

時間Sat Nov 2 23:33:09 2013

大家好: 我是今天第一天加入PTT,有些問題想要請問廣大的鄉民,希望大家能為困惑的我解答 問題(大感激!)============================================================================= 我目前正在考取企業風險管理師,想要知道考到企業風管師後的出路?如果要求職,我 還需要具備那些專長呢?比如:電腦類的?還是語文? 還有一個大問題,我的學歷是大學畢業,沒有唸研究所,我是不是很難進入風險管理的 領域? 以上是我的問題,問題實在是太多了,很希望各位鄉民能給我一個寶貴的解答(大感激!) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.171.184.141

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    slo2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()